Tuesday, September 17, 2013

7 Cara Jadikan Wajah Lebih Berseri Dari Dalam

Terlalu banyak berfikiran negatif, itulah yang melemahkan anda. Bagi menjernihkan aura dan membuatkan wajah lebih berseri-seri, amalkan cara-cara mudah ini


1. BERSENAM
Badan yang digerakkan secara efektif dapat menggalakkan aura eterik yang memancarkan daya tarikan seks. Patutlah orang yang bersenam boleh nampak seksi sekali. Sebagai bonus, bentuk badan pun mantap.

2. AMALKAN POLA PEMAKANAN
Dengan pemakanan yang sihat, aura memancar dengan lebih jernih.

3. MEDITASI
Untuk menenangkan perasaan dan melenyapkan fikiran-fikiran negatif dalam minda, luangkan sehari sekali untuk bermeditasi. Jika anda tidak tahu caranya, cukup saja anda duduk diam dan hidu bauan harum aromaterapi. Meditasi mengembangkan aura spiritual dan membuatkan keseluruhan lapisan aura akan mengembang.

4. MENJAGA KEBERSIHAN
Tak kira dimana anda berada, apabila anda bersih, ia akan memancarkan aura jernih padamu

5. BERNAFAS DENGAN CARA YANG BETUL
Bernafas cara terbaik adalah menggunakan perut. Salah satunya pernafasan prana. Pernafasan cara ini akan menyerap tenaga dalam jumlah besar sehingga tingkat tubuh meningkat.

6. SENYUM
Secara logik, senyum akan melatih otot muka sehingga ia membuatkan wajah anda manis sekali. Jika senyuman itu datang dari hati yang ikhlas, maka ia akan lebih menyenangkan orang sekeliling anda. Senyuman bukan saja memberi kekuatan pada wajah bahkan seluruh tubuh. Senyumlah kepada orang lain, nescaya hatimu lebih tenang.

7. FIKIR POSITIF
Emosi adalah aura paling mudah untuk kelihatan. Maka, jagalah emosi sebaiknya.

No comments:

Post a Comment